tag:blogger.com,1999:blog-1796091330262224986.post68675533894403057..comments2024-03-29T09:04:01.128+00:00Comments on v o l g a n e a g r a: Bucuresti-Sinaia in presa britanica / Bucharest-Sinaia in the British pressvolganeagrahttp://www.blogger.com/profile/17258020128274075440noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-1796091330262224986.post-36897366263371816062015-05-06T11:38:18.034+01:002015-05-06T11:38:18.034+01:00Nu stiu exact, a fost postat pe http://forums.cadi...Nu stiu exact, a fost postat pe http://forums.cadillaclasalleclub.org/index.php?topic=123211.40 , l-am contactat pentru mai multe detalii. Oricum e dupa 1988. volganeagrahttps://www.blogger.com/profile/17258020128274075440noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1796091330262224986.post-36875068846428519932015-04-30T20:26:36.914+01:002015-04-30T20:26:36.914+01:00Unde/cand a aparut articolul ?Unde/cand a aparut articolul ?Automobiliahttps://www.blogger.com/profile/15137442247107615586noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1796091330262224986.post-49486994891285255712015-03-30T16:59:57.621+01:002015-03-30T16:59:57.621+01:00Sa ne gandim ca 1) piesele erau grele sau foarte g...Sa ne gandim ca 1) piesele erau grele sau foarte grele de gasit; 2) nu aveai de unde sa afli cum at trebui sa arate un anumit reper, decat dupa auzite; 3) majoritatea masinilor au avut o viata ff grea si au fost adaptate pentru a se mentine in circulatie; 4) pana in anii 70, "masina de epoca" nu insemna nimic, majoritatea fiind considerate transport pentru oameni saraci sau excentrici. <br /><br />Deci putini au fost cei care au tinut la originalitate. In cel mai fericit caz, se puteau astepta la o restaurare destul de rudimentara, cu piese din aceeasi perioada daca nu chiar strict originale. Exemplu: un Alfa Romeo 8C care avea un motor neoriginal dar totusi de Alfa (desi in sase cilindri). In alte cazuri, se schimba totul inclusiv caroseria (inca au supravietuit cateva exemplare care fac parte din categoria horror). Mai erau o bruma de masini care sau au stat decenii la alelasi proprietar, sau au fost ascunse mult timp. Citroenul e un exemplar bun. Avea stopuri de TV, frane modificate si instalatie pe 12V, dar in rest era (si este) un supravietuitor impresionant.volganeagrahttps://www.blogger.com/profile/17258020128274075440noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1796091330262224986.post-86359777407552218282015-03-30T16:42:09.042+01:002015-03-30T16:42:09.042+01:00Ca o curiozitate:
Cat de fidel erau restaurate mas...Ca o curiozitate:<br />Cat de fidel erau restaurate masinile de epoca in perioada comunista, dar si dupa?<br />Stiu ca originalitatea Cadillac-ului se dusese demult pe apa Dambovitei, fiindca avea motor si punte spate de Aro. Celelalte cum erau? De C6 n-am stiut. Este restaurat, sau in curs de...?<br />Morris-ul am impresia ca a fost restaurat. L-am vazut la televizor anul trecut la Constanta, pe un podium? S-ar putea sa gresesc, nu mai sunt sigur... Cand a inceput lucrul la el? In 2004 era intr-un hambar/depozit...PaulIPnoreply@blogger.com