1972.
Cadillac-uri din acea perioada mai existau in tara: fosta masina al ambasadorului american se afla la Lugoj la un inginier minier, mai era un exemplar in Timisoara, decapotabila de la Buftea, si inca o decapotabila in zona Neamt, exemplar care a fost descoperit recent si complet restaurat. Sigur mai erau si altele...
Exemplarul patriarhului a inlocuit alt Cadillac din 1946.
1972.
There were other Cadillacs from that period in Romania: the US Ambassador's former car was owned by a mining engineer in Lugoj, there was another in Timisoara, the convertible used by the Buftea film studios, and another convertible in the Neamt region which was recently discovered and put back on the road. And there would surely have been others...
The Patriarch's one replaced another Cadillac, from 1946.
Foarte interesant! Poze cu Cadillacul din 1946 nu ai?
ReplyDeleteAm avut si eu unul din 1970, Fleetwood Brougham. V8 de 7734cmc 375CP. Masina la mine avea vopseaua originala, aurie acum insa a ajuns intr-un videoclip al Andei Adam, taiata cu flexul si facuta decapotabila, vopsita in roz, deci distrusa iremediabil. A fost importata in Romania in 1972 si a pastrat mereu numarul original de New Jersey. Practic era varianta cu 4 usi a celei de la Buftea (daca este vorba de masina care a aparut in "Nea Marin miliardar". Climatizare (nu aer conditionat, suspensie pneumatica spate reglabila, "sentinel" - cautati voi pe net si vedeti ce inseamna - si multe altele care azi nici nu exista in pachetele de optiuni...
ReplyDeleteAi avut-o inainte sau dupa 1989?
DeleteDe Buick-ul din BD la munte si la mare se mai stie ceva?
ReplyDeleteAm vazut pe strada odata Cadillac-ul, prin 1985, si era modelul fabricat intre 1965-1968, cu faruri duble suprapuse pe verticala.
ReplyDeleteExista prin anii 85-89 un Cadillac albastru probabil model DeVille Convertible parcat in garajul care exista in spatele acualului hotel Novotel. Acolo in perioada comunista erau aduse masini abandonate prin Bucuresti. Are cineva informatii despre acea masina ?
ReplyDelete