Inca un set
interesant de poze facute de doi turisti straini in 1973. Din pacate, nu e extrem de bogat la capitolul automobilist, dar sunt niste chestii de remarcat, inclusiv prima poza (cred) cu noul camion ROMAN pe sosea, si un M461 extrem de obosit.
Another interesting set of phtoos from two foreign tourists in 1973. Sadly not rich on the automotive side, but there are some remarkable aspects, including the first photo (I think) of the new ROMAN lorry "in the wild", and a very battered ARO M461.
Biserica greceasca, cu un Renault 16 elvetian. Ma intreb daca e in trecere sau daca fusese importat de un roman, stiind ca e o masina comuna.
Trecere la bac. De remarcat cat de deteriorat e deja ARO-ul: nu putea sa fie mai vechi de 9 ani.
Biserica greceasca din nou.
Taxi Dacia 1300
Piata Sfatului in doua ipostaze. Ma intreb de ce ARO-ul de Constanta e pe 21-CT, dar taxiul de Brasov e pe 1-BV? Pozibil unul era pe interprindere si celalalt era particular? Dar totusi nu existau taxiuri particulare?
Galati cu un autocar Ikarus sovietic - o aparitie surprinzator de moderna pentru 1973.
Inter. Ce e masina argintie? Audi 100?
Neamt, cu un coupe Taunus interesant.
Pe Magheru
Piatra Neamt, centru. Incredibil cat de civilizat arata.
Transfagarasan in constructie
In final, masini italiane in Suceava. Citroenul ar fi fost o alegere destul de ciudata pentru o tara in care Fiatul era regele masinilor mici. Probabil proprietarul nu vroia sa fie ca toata lumea. Posibil de asta a si ales Romania ca destinatie de vacanta!
Cel de la Inter este Vauxhal iar pe Magheru mai apare in spatele F.850 si o Alfa Romeo Giulia Super 1300.
ReplyDeleteDAN
Interesanta Alfa. Totusi nu prea seamana at Vauxhall - parca distanta dintre bara spate si stop e prea mare...?
ReplyDeleteAi dreptate, luneta m-a pacalit, credeam ca este un Vauxhall Victor 2000. Pare mare pentru a fi Ford Escort...!?!
ReplyDeleteDAN
In poza din Galati, acolo unde-i marmura, este un pasaj subteran, iar strada se numeste Domneasca...
ReplyDeleteInteresanta poza cu Transfagarasnul in constructie. Pozele de la diversele santiere din Muntii Carpati se gasesc foarte greu.
ReplyDeleteMasina albastru-metalizat de la Inter ar putea fi si un Ford Zephir Mark IV, partea frontala pare in poza f lunga (ca la Zephir).
ReplyDeleteTind sa cred ca ARO e defapt foarte jegos.
ReplyDeleteLa bunicamea in sat era un nene cu ARO din asta, a carat cu el orice iti poti imagina de la saci de cartofi la vitei si miei pe niste drumuri inumane. Tabla nu este in stare foarte rea pe el si masina are peste 30 de ani.
"Ikarus" erau ungureşti, nu sovietice!!!
ReplyDeleteNumarul e sovietic.
ReplyDelete