Cam toata lumea stie ca ARO 24 a fost introdus in 1972, nu? Se pare, totusi, ca nu ... sau cel putin, ca existau cateva exemplare si in 1969. Aceasta fotografie arata expozitia EREN 69, la care au fost expuse modelele 243 si 244, alaturi de Dacia 1100...
Everybody knows that the ARO 24 series was introduced in 11972, no? Well, it seems that some were already around in 1969. This photograph shows the EREN trade fair in Romania, where young socialists could admire the 244 and the 243, alongside the Dacia 1100...
din zbor (515)
1 day ago
Detin si eu o fotografie cu interiorul unui ARO 240/241 din aceeasi perioada, facuta tot la EREN de un prieten al tatalui meu. Interesant este volanul acestuia, care avea un design deosebit. In realitate, am vazut automobile ARO din anii 1972-1979 cu volan de Dacia 1300 standard.
ReplyDeleteDAN
cum pot sa fac rost de poza chiar sunt interesat am si eu un aro 244
DeleteFoarte interesant... Se pare ca ARO-urile pre-productie aveau si scaune de Dacia 1100. As fi extrem de interesat sa vad poza.
ReplyDeleteIn privinta scaunelor ai sa te convingi cand o sa vezi poza. Maine o s-o scanez si ti-o trimit.
ReplyDeleteDAN
ARO 24 a fost lansat intr-o serie zero ( serie scurta) la sfarsitul anului 1968 (pe la mijloc de decembrie). Apoi ,pana in 1972 s-au facut teste . Abia dupa circa 4 ani de teste , ARO 24 a intrat in productia de serie, cativa ani mai tarziu ( 1975 - 1976) a intrat si ARO 320. ARO diesel a aparut in 1978, conform spuselor in presa ,dar eu am auzit ca au existat si prin 1973-1974. La fel si TV , cu motoare D127 Brasov duse pana in 65 CP. In 1978 am impresia ca a crescut puterea pana pe la 68-70 CP
ReplyDeleteOricum ar fi, masina Aro va ramane in sufletul nostru al romanilor chiar daca acum fugim dupa masini nemtesti. Mai suntem cativa oameni tineri si batrani care mai pastram legenda Aro si M461 vie. Se pierde acest brand romanesc si este pacat.
ReplyDelete