Din 1949, o perioada turbulenta in istoria Romaniei, o foaie de circulatie pentru o bicicleta Peugeot. Interesant, foaia a fost conceputa original pentru carute si birje (tractiune animala).
Dupa numarul de cadru, aproape sigur e vorba de o bicicleta cu anul de fabricatie 1940 (martie-aprilie) - cealalta posibilitate e 1932 sau 1921.
Proprietarul a disparut in ceata istoriei...
From 1949 - a turbulent time in Romania's history - a circulation permit for a Peugeot bicycle. Interestingly, this document was conceived for animal-drawn vehicles - carts and carriages.
From the chassis number, this is almost definitely a bicycle produced in 1940 (March or April). The other possibilities are 1932 or 1921.
The owner has disappeared into the mists of history.
a fost nevoie să cadă stîlpi.
17 hours ago
E vorba cu siguranta de un moped, nr. de circulatie e de motocicleta/motoreta
ReplyDeleteE vorba cu siguranta de un moped, nr. de circulatie e de motocicleta/motoreta
ReplyDeleteAsa credeam si eu, a existat si un moped cu acest numar de cadru, din pacate cu anul fabricatie 1958. Totusi, din cate stiam in anii 50 era nevoie de permis si numar de circulatie si pentru bicicleta: https://cristianghinea.files.wordpress.com/2012/07/doc1.jpg
ReplyDelete